Thursday 7 December 2017

Joulukalenterin 7. luukku & ekat joulukynnet


Huomenta! Toivottavasti kaikkien itsenaisyyspaiva sujui mukavasti. : )

Mun taytyy tassa ihan ensiksi palata viela eiliseen kalenteriluukkuun, ja tarkemmin ottaen LookFantasticin kalenteriin. Nayttaa nimittain silta, etta kukaan muu ei eilen saanut Moroccanoilia! Mun piti oikein tarkistaa, etta a) olin avannut oikean luukun ja b) en ollut sekoittanut kutosta ja ysia, mutta ei, kylla se vaan oli kutonen. Aika nayttaa, onko mun kalenterissa nama kahden paivan tuotteet sekoittuneet, vai mita lienee tapahtunut?

No, mennaan nyt taman paivan luukkuihin, ja katsotaan sitten ovatko muut tanaan kenties saaneet saman tuotteen. :O


Essencen kalenterista loytyi kynsilakka, pinkki creme nimelta Hohoho My Love. En nyt erityisen jouluisena kylla pida tuota varia, mutta joku voi toki olla eri mielta.

LookFantsun luukusta paljastui James Readin H2O Illuminating Tan Mist Body. Jos muistatte taannoisen postauksen toukokuun beauty boxeista, niin siellahan oli samantyyppinen kasvosuihke. No, taa on nyt sitten kropalle tarkoitettu, ja mun kasittaakseni taa on siis ruusuvetta, joka on ladattu tayteen kultaista shimmeria, ja taten nayttaa kivalta ruskettuneella iholla.

Sitten paastaan vihdoin niihin ekoihin joulukynsiin, joiden tekemista olen itse tassa odottanut jo jonkin aikaa, ja vihdoin paasin itse asiaan! Mulla on siis niin paljon lakkoja, joilla omasta mielestani ei vaan voi lakata muulloin kuin joulun aikaan, joten katsotaan kuinka monet kynnet ehdin tassa niilla sitten tekemaan!


Kuten kuvasta voi paatella, ensimmaisena yksi harvoista uudemmista lakkahankinnoistani, Picture Polishin Macaron. Kaksi kerrosta, helppo lakattava ilman turhia sotkuja. Tuttua PiPo-laatua.


Ja paalle tietty leimat, Beauty UK:n Olympic Goldilla Born Prettyn BPX-L008-laatasta. Ei mitaan valittamista naissakaan, ainoa moka oli se, ettei mun alunperin ollut tarkoitus leimata joka kynteen, mutta jotenkin siina vaan kavi niin, enka jaksanut sitten kayda niita poistamaan.

Punaisen ja kullan yhdistelma tuo mulle kylla ihan vaistamatta jouluvibat, entas teille?

4 comments:

  1. Mä kävin tekeen just samat tarkistukset eilisen kohdalla. :D Ja en minäkään ollut erhettä tehnyt. Toivottavasti tuo Moroccanoil tulee myöhemmin omastakin kalenterista, sen verran hyvää kamaa se on!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, toivotaan etta te muutkin saatte viela MoroccanOilinne ja ma sen kasvonaamio-kosteusvoide-hassakan! :)

      Delete
  2. Ai että miten ihanat! Vaikka kyllähän Macaron nyt on sellainen, että sopii käytettäväksi muulloinkin kuin joulun alla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onhan se kaunis, mutta ma oon vaan niin huono noita punaisia kayttamaan..

      Delete