Wednesday 6 December 2017

Joulukalenterin 6. luukku


Hyvaa itsenaisyyspaivaa sinne ruutujen taakse! Taalla nyt yllattaen ei sen suuremmin juhlita, mutta ajattelin etta vuosien tauon jalkeen tanaan voisi katsella Linnan juhlia ja samalla nautiskella vaikka vahan glogia. : )

Mutta kurkataan nyt ensiksi paivan kalenteriluukkuihin.


Essencen luukusta loytyi tanaan ripsivari, I ♡ Extreme Crazy Volume Mascara. Jos en aivan vaarin muista, niin tata nimenomaista ripsaria en Essencelta olekaan viela kokeillut, monia muita kylla.

LookFantsun kalenterista puolestaan loytyi Moroccanoilia, naita pikkupulloja mulla on ollut useita, ja oon kokeillut montaa muutakin hiusoljya, mutta taa on vaan parasta, joten tamakin tulee takuulla kaytettya niin omaan kuin tyttarenkin tukkaan.

Suomi100-kynnet tuli tehtya ja esiteltya jo viikonloppuna, ja nyt niiden tilalla on vihdoinkin ne vuoden ensimmaiset jouluaiheiset kynnet. Esittelen ne kuitenkin vasta huomenna, tanaan ollaan sinivalkoisissa tunnelmissa, eiks niin? : )

Huomiseen!

2 comments:

  1. Mun täytyi käydä tarkistamassa uudelleen ja kyllä, mun kalenterissa ei ollut samaa tuotetta kuin sulla! Katsoin muiltakin ja monilla muilla oli sama kuin mulla. Onkohan näissä sitten vaihtelua?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makin huomasin jonkun saaneen eri tuotteen ja piti oikein kayda tsekkaamassa etta oonko avannut oikean luukun! :O Mutta nahtavasti ainakin tassa luukussa tosiaan on sitten vaihtelua.

      Delete